Monday, November 26, 2007

菜心

思鄉症有小小發作.
在Saturday Farmers Market 見列有菜心賣, 嘩~~~ 好耐冇食過菜心啦~~~~
日日不是西蘭花就是椰菜~~~菜心呀~~~
不過$3.5一包, 好像好貴.
誰不知聽到老細是講廣東話, 仲唔飛撲埋去買?!
傾左幾句, 買左一包, 都好, 可以食到3餐!!!


第一餐, 灼菜配麵公

第二,三餐: 菜心炒牛肉, 個個鬼佬都偷望我碟菜~~

開車學英文 – Flat Tyre

有朋友說我好厲害, 一個新牌仔走去一個人生路不熟的地方買車開車, 一面飛車,一面天不怕地不怕…

哈哈, 仲不特止, 新牌仔買左車一個多星期就遇上爆胎.

事源在Wanaka的一晚, 已經聽到右前胎有D不正常的聲音, 但是夜媽媽又咩都睇唔到. 誰不知第二朝早上就見條胎”淋”左.

定一定神, 食埋我個早餐先, 就問一問人究竟爆胎英文是什麼, 那麼才能找人幫手.

爆胎 = Flat Tyre = 洩氣 --> 個人洩氣都可叫自己為flat tyre

好在一早入了AA會, 打個電話就搵到人幫手! 換軑補胎都是NZ$40, 都OK啦.

最慘是又開左個多星期去到Dunedin條胎又漏氣. 一定是上次補胎的手工差!! 咁又膽粗粗就咁就開架車去搵人整…

哈哈… 又破財!!

亞Q的安慰自己是, 而家已經從中偷師學識換士啤胎和同條胎打氣, 叫做比學費咯!!


換了士啤胎的車, 不過條士啤胎都是洩氣的 >_<

Friday, November 23, 2007

最斜的街 Baldwin Street, Dunedin

為了慳錢, 同時間太多了, 用了個幾小時行去睇呢條街.

這條街全長161.2m, 高47.22m, 斜度是 1 : 2.86

我最初都不相信有多斜, 香港那麼多山, 一定有D仲斜.

去到望見, 真的好斜. 不敢行斜路上, 真的怕會傷膝. 行旁邊的樓梯上, 總共是373級樓梯, 比平時Whisky跑開的明園西街斜多一倍左右啦. 我就用左6分鐘行上頂. 而山頂就有一個飲水機準備拯救你一命!!

在山頂, 我只有一種感覺, 只覺得好像玩水上樂園的最斜的滑梯一樣, 第一段是垂直落的!!!




救命飲水機!!
好像水上樂園的滑梯

吉百利

Time: 23:45, 22 Nov 2007, (NZT)

一個字來形容: 甜
兩個字來形容: 好甜
三個字來形容: 好X甜

在Dunedin沒事做, 就同Family去參觀吉百利廠房. 未入到去在街上已經覺得有種朱古力味, 入到去就更覺得好甜. 我估係裡面工作的人呼吸都會肥 → 因為日日都吸入大量朱古力!!

$18個Tour就有點不值, 全個tour都是看那些朱古力機器同運輸帶, 當然不少得是那些一路行一路派的朱古力Samples啦!! 不過最驚人還是那個Chocolate waterfall (朱古力瀑布). 在好像一個三四層樓高的大塔內, 最高的地方有一個好像倒混型土的倒模, 突然”bomb”的一聲, 熱辣辣的朱古力就好像混型土一樣倒到塔底. 我地企係塔內都只有張大個口嘩嘩聲.

不知這個情況是表演定有什麼用途, 只見欄杆同地上都沾有好多朱古力. 我只想, 究竟這裡有沒有蟑螂??




忍得住手至出奇

NZ$2.99一排, 唔多食朱古力的我都貫了3排
我的戰利品

石頭記

Time: 23:20, 22 Nov 2007, (NZT)

開車就有度好, 可以去到一些不在城市內的地方, 而巴士又不會去的景點.
在Oamaru附近, 有兩組好得別的石頭: Elephant Rocks & Moeraki Boulders
它們是Limestones, 在遠古時代形成, 經過幾千憶萬年的風吹雨打而變成現在的模樣.

Elephant Rocks

無啦啦就只有這個地方有咁大舊石頭, 四周都不是這樣的.
用一些想像力, 覺得這些石頭像什麼?

Elephant
Skull

似不似石頭魚?

曾經讀過Geography說這種石頭 erosion 形態的名稱, 不記得了, 有冇人可以提下我?
我覺得似隻Bear

Moeraki Boulders

無啦啦就只有這個海邊有呢種圓dum dur的大石.
我同Family討論過了, 一定是外星人降落地球的太空船. 有的星球人已經走了出來, 不過仲有些未爆出來. 一定會好像前排有部戲說外星人侵略地球一樣, 宅們會趁我們不在意時走出來!! 一定是這樣的!!!








像是切開的西瓜, 星球人跑了出來!!

嘩嘩聲的Mt. Cook

Time: 23:05, 22 Nov 2007, (NZT)

Mt. Cook, 高3,755m, 是大洋州最高的山.
經Family介紹,說有一條行山徑可以行到去 Hooker Lake, 可以以最近距離望見Mt. Cook.
經過兩條吊橋, 碎石路, 懸涯邊, 行左個多小時就到了Hooker Lake. 中間還有一個未溶的冰塊 (再上小小就是Hooker冰川). 好在我有帶鴨鴨去游水呢?!





吊橋, 是真的會搖的

嘩嘩聲的Lake Tekapo

Time: 22:45, 22 Nov 2007, (NZT)

Lake Tekapo, 離Christchurch三個多小時的車程, 人口315人.
對, 不用一座愉景新城的住戶已經多過佢成個”村”的人了.
但就有好多間BBH, Motel之類, 因為這裡風景真是靚, 而且是一個觀星的好地方. University of Canterbury就在這裡的Mt. John成立了一個觀星站做天文研究.

我有一個model, 比我影左D好像幾靚的相.






Mt. John可以開車上去 (十多分鐘車程), 不過亦有一條風景好靚的行山徑行上山. 我就同Family 行左3個多小時上到頂.



Sudoku

Time: 22:30, 22 Nov 2007, (NZT)

解悶, 要找辦法解悶.

日日行來行去上網不是一個辦法. 再加上去到鄉下地方工作時又沒有街行又沒有網上時, 真的要找下辦法解悶.

帶來的書相信好快會睇完, 有日在Christchurch 見到有flatemate在玩Sudoku, 覺得都是一個解悶的好方法; 而且日日在hea, 頭腦一定會好快發霉種菇.

唯有玩下Sudoku鍛練下腦筋同耐力.

想過從香港寄來幾本Sudoku, 不過又覺得好像郵費有點貴. 行過書局看見一本Sudoku賣NZ$14.99, 又覺得好貴, 要考慮一下.

誰不知今日行過Warehouse, (這裡的大賣場), 看見一本有100個sudoku遊戲的書都只是NZ$2.5. 就這樣我就慳左十幾蚊. ☺

由嘩嘩聲去到唉唉聲

Time: 22:15, 21 Nov 2007, (NZT)

這是我同Family一同得出來的結論

從Christchurch開車出來之後, 看見風景好美: 又見連綿雪山, 又見藍天白雲, 又無啦啦在一d地方有好靚的風景 (好像是Rakaia Gorge), 會特登停車來影相. 當剛剛從石屎林森出來的我見到咁靚的風景當然是嘩嘩聲啦!!

去到Lake Tekapo, 見到湖水真是藍色的, 又有雪山襯托, 又再嘩… 一聲!!


再去到Mt. Cook, 見到更雄偉的雪山, 仲有冰湖, 又再嘩-----!!!


又去到Wanaka時, 就覺得…又是…湖呀?! 開車時又見…雪山…呀?!

對又是山又是湖的風景來說就是唉唉聲.

我們已把風景分類為:
- 第一級: 好靚
- 第二級: 幾靚
- 第三級: 普通靚

在而家我所在的地方Dunedin, 是分類為第三級 → 普通

當然而家只是行程的一小部份, 仲有好多地方未去 →
Doubtful Sound & Milford Sound 遊船河
Fox Glaciers & Franz Josef 行冰川
Kaikoura 睇海豚同鯨魚
Tongariro Crossing 行火山
Queenstown 跳Bungy Jump 同 Skydiving
Rotorua 玩 Zobering

等待. 忍耐.

奇異果

朋友說這裡的奇異果不好買, 因為好的都出口了, 留下來在本地出售都是次貨. 如果做過奇異果廠的話就一定不會再在這裡買來食.

對我來說, 就算這裡的奇異果真的不好看, 但真的是好甜好味. 在香港硬的奇異果就一定是酸的; 而在這裡就算是硬班班青BB的都好甜好食, 不用一定要買奇異金果. 最緊要是這是這裡最平的生果. NZ$1.5左右就有4個, 可以食3/4天… 不錯呀?!

我仲聽過這裡有人連皮食… 我就不可以了…



飲飲食食

Time: 21:55, 21 Nov 2007, (NZT)

而家間BBH (Backpacker Hostel) 個廚房, 都好OK!!



我而家的食物柜 → 又霸了兩格

這裡賣的米多數是1KG裝, 仲有2KG, 同5KG (不過好少數)
麵公 → 這裡最好食的泡麵. 不減價是是 NZ$2.5左右5包, 減價時應該不用NZ$1.8就有了. 這是撈麵, 是我食過幾種品牌最好食的. 之前有網友推介過了, 原來是真的. 我昨天又見減價, 試過味後, 今次大量入貨, 掃了3袋!!


2L 的牛奶 → 愛飲奶的我真是開心, NZ$2.xx就有一支2L, 一樽2L可飲4-5日, 在香港飲新鮮牛奶真是有D肉赤.

碌架床

Time: 21:45, 21 Nov 2007, (NZT)

細細個時成日都好想訓碌架床, 可以”琴上琴落”好像好好玩.
前幾天訓過上格, 發覺好唔方使, 上了床又唔想爬番落去, 好像成日阻住人咁. 仲要有次下床時撞親自己個pat, 又瘀左一大忽. ☹
而家訓下格又覺得有d煩, 成日要烏低頭從我亂糟糟的床搵野, 仲要次次都撞親個頭 → 一日三次是必定的… :p
不過只是NZ$18一晚, 個BBH又好OK, 又在市中心, 又有插蘇在我床邊, 又是女仔房, 其實是好OK了… ☺



Wednesday, November 21, 2007

Family

Time: 22:45, 10 Nov 2007, (NZT)

對, 是 Family.
新朋友的名字叫Family.
她說我聽時以為自己聽錯, 扮若無其事. 但之後發覺她行李箱貼著的名字真是”Family”,

陶傑說現在的人改英文名越來越奇怪, 那些Peter, Paul and Mary就越來越沒有人叫了…

Family, 台北人, 職業 -- Auditor. 原本和3個朋友一同來working holiday, 跟著因為目標不同, 個多星期前就獨自離隊自己一個向南走. 自覺英文不好, 打算玩到12月就會回家, 跟著就會去美國念英文.

友善, 隨和愛美的女仔. 因為大家背竟差不多, 而且我又剛去過台北, 都叫做有話題.

因為可以分擔油費, 佢又可以慳左車費, 我又沒有特定行程, 那麼大家就一同玩一段路.

我地就由Lake Tekapo直去到Dunedin. 而佢就繼續行程向西面走; 而我就因為省錢就不再跟著玩了…

就因為這幾天都只是說普通話, 我的普通到十分普通的普通話都進步了好多. 就連訓覺發夢都是說普通話, 死未?!

不過, 我仲未可以正確地說出 “洗澡” 同 “洗腳”.

哈哈哈!!

100km/hr的龜速之二

Time: 22:10, 20 Nov 2007, (NZT)

之前說過這裡開車開120/130 都好正常, 只是我唔敢.
唔敢還唔敢, 都不知不覺間踩到120
真的是不知不覺, 一大段直路, 沒有什麼風景, 周圍咩都冇, 好像開得好慢, 但其實不知不覺間已是120.

這裡開車就有好多個”多”:
山多;
草多;
樹多;
羊多;
“死屍”多;
只是車唔多

死屍就是屍橫偏野, 常常有被車”匾”的野兔, 雀仔.

有次悶到, 一路開車一路數, 究竟是地上的死屍多, 還是迎面而來的車多… :p

去左邊? (之二)

Time: 21:35, 20 Nov 2007, (NZT)

去左那麼多地方, 即行左多少公里? 行左多少小時?

Christchurch → Lake Tekapo:
226km, 3hr 20mins

Lake Tekapo → Mt Cook:
99km, 1hr 25mins

Mt Cook → Wanaka:
203km, 3hr 00mins

Wanaka → Oamaru:
231km, 3hr 40mins

Oamaru → Dunedin:
115km, 1hr 40mins

差不多開了13個小時車, 行了874km
(還未計開車去一些鄰近地方去看一些特別風景 <鄰近地方指開車來回約兩個小時車程>)

對一個新牌仔來說, 一星期內開了1,000公里, 都真的幾厲害. 是嗎?

去左邊? (之一)

Time: 21:15, 20 Nov 2007, (NZT)

那麼這幾天去左邊? 去左鄉下即是什麼鄉下? 去左省城即是什麼省城?

12 Nov
離開 Christchurch

12-14 Nov
-- Lake Tekapo -- 這是紐西蘭其中一個最靚的湖, 而且是一個很好的觀星地方.

14-15 Nov
-- Mt Cook – 紐西蘭最高的山, 長期積雪

15-16 Nov
-- Wanaka – 另一個湖, 好像Queenstown, 是追尋刺激的另一個集中地, 但沒有Queenstown那麼繁忙和較少遊客.

16-18 Nov
– Oamaru – 有好多古維多利亞時代的建築和企鵝睇. 最重要的是有一個一年一度的 “Oamaru Victorian Heritage Celebrations”. 因為一句 “一年一度”, 我地就起程趕去.

19 Nov - 2 Dec
– Dunedin – 南島其中一個大”省城”, 是一個較為方便同較好停留的地方

而家身處位置是 Dunedin, 離Christchurch 360km.

我 – 斷了線

Time: 21:05, 20 Nov 2007, (NZT)

足足有十日沒有寫Blog了 → 仲不是”斷了線”?

原因一來是這幾天去了好多地方, 行程在每一個地方都只是停留一至兩天就走了, 不太方便把notebook 拿出來; 二來認識了新朋友, 每天都一起外出, 而夜晚又一齊做晚餐, 沒有靜下來慢慢寫東西, 唯有把所有的東西一次過從記憶中找回來.

另外一個原因是這幾天都是在鄉下地方, 上網好貴: 平則 NZ$6/hr, 貴則NZ$10/hr. 仲要是龜速上網, 我估作為一個香港人, 總管有這個財力, 都沒有這種耐性!!

Sunday, November 11, 2007

Lake Tekapo

明天就起程去Lake Tekapo, 大約離Christchurch 3.5hr 車程

有沒有得上網就不知了, 所以update會較慢!!

大家等等吧!!



紐西籣地圖
http://www.newzealand.com/travel/destinations/new-zealand-map/interactive_map_home.cfm

重訪New Brighton

今次是第三次到New Brighton. 終於可以不用等巴士自己開車去 :p

因為上次準備放煙花的關係, 去不到橋的盡頭. 今次終於可以行到尾.

原來橋尾是可以比人釣魚, 而且有指示你用什麼魚餌可以釣什麼魚; 如果你有本事, 甚至鯊魚你都可以釣到!!

這裡的政府亦提示d釣魚人士太細的魚就不好釣了, 慢慢把牠們養大啦!!


New Brighton Pier


天氣很泠, 但仍有不少人在衝浪

橋尾的釣魚告示

細過23cm的魚不要釣, 每種魚都有限定可以釣多少, 更有指示你用什麼魚餌來釣什麼魚

你有本事釣鯊魚嗎?? School Shark!

橋的欄杆: 你估在香港, 會不會已經比人們提滿字 -- XXX到此一遊 --- XXX愛YYY --- 江山如此多fun... ?!

如果你捐錢, 就可以立個牌在這裡. 你更可以Sponsor一張長凳呢!

繼續向南走, 還有好多海灘的入口


可以找到一個地方自拍... 哈哈哈!!